Łatwe zarządzanie dostawcami oraz zamówieniami.
Poprawienie wydajności łańcucha dostaw
i inwentaryzacji
Zautomatyzowanie obiegu zakupów.
Automatyczne wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców,
w oparciu o poziom zapasów.
Ulepszenie zakupów
i wydajności inwentarza wraz z przepisami dotyczącymi zamówień w zależności od stanów magazynowych, logistycznych, zasad zamówień sprzedaży, prognoz zleceń produkcyjnych itp. Wybieranie różnych metod uzupełniania zapasów dla każdego produktu
w zależności od produkcji i strategii dostaw.
Kontrolowanie produktów i faktur
Zarządzanie refundacjami, paragonami produktów i kontrolą jakości
Wybieranie odpowiedniej metody w zależności od potrzeb, generowanie projektów faktur na podstawie zamówień i paragonów produktów, ręczne tworzenie faktur i importowanie z zamówień.
Pobieranie listy cen dostarczanych produktów i informacji na temat dostępności produktów
Podejmowanie trafnych decyzji zakupowych przy użyciu najlepszych cen
Łatwe pobieranie listy cen dostarczanych produktów (cenników) i opinii w celu podejmowania trafnych decyzji o zakupie w oparciu o promocje, ilości
i specjalne warunki umowne. Śledzenie dostępności produktu w magazynie dostawcy i sprawdzanie stanu zamówienia. Ustalenie ceny sprzedaży produktu na podstawie ceny u dostawcy.
Pobieranie statystyk dotyczących zakupów
Analizowanie, prognozowanie i efektywne planowanie zamówień
Pobieranie dokładnych statystyk dotyczących wydajności dostawców poprzez elastyczne raportowanie o: opóźnieniach w dostawach, wynegocjowanych rabatach na ceny, ilości zakupów.
Zebranie całej komunikacji w jednym miejscu
Pisanie, czytanie i zautomatyzowanie emaili z modułu
Zintegrowanie w zamówieniach całej komunikacji z dostawcami celem możliwości negocjacji i obsługi usług posprzedażnych. Śledzenie zagadnień związanych z dostawcami za pomocą modułu zarządzania wierzytelnościami.